Vpiši komentar

Komentarji, nasveti, vprašanja in forum, vse na tem linku ---> omeni/

14 komentarji:

Zan pravi ...

Oj, koliko casa bi pa rabil, da obvladam samostojno trgovanje z valutami in kje lahko dobim kak tečaj trgovanja ?
Lp

Maja Sadar pravi ...

Zivjo Zan, kak mesec bos ze potreboval, da bos osvojil osnove trgovanja in bos spoznal kako vse to deluje. Ko odpres racun pri Etoru imas tudi dostop do Online Forex trgovalnega tecaja in se bos lahko tudi veliko naucil.

Pero pravi ...

a s res da videti kdaj in kaj kupi nek trejder, ki je po statistiki zelo dober in je v profitu?

Maja Sadar pravi ...

Da, res se da spremljati kako trgujejo najboljši trejderji. Vpiši se v etoro in boš lahko v njihovem programu OpenBook v živo spremljal, katero valuto je kupil ali prodal, kateri izmed najboljših trejderjev.

Anonimni pravi ...

Se pravi da če ustvarim dobiček ga preko paypala skinem na svoj bančni račun in dvignem? ali takšno možnost ponuja tudi +500?

Maja Sadar pravi ...

Da, tako je, lahko s paypalom dvigneš denar.
Pri Plus 500 pa te možnosti nimajo.

Anonimni pravi ...

Lep pozdrav,
Nečesa pa tukaj nisem zasledil. Kaj pa ima eToro tukaj od tebe oziroma mene? Torej kje je njegov plus, če se jaz prijavim in traidam?

Hvala za odgovor.

Maja Sadar pravi ...

Dobiček ima v spreadu, torej v razliki med nakupno in prodajno ceno.

Anonimni pravi ...

Nikjer v članku nisem zasledil, koliko je potem dejansko davek od zaslužka preko npr. etoro?

Hvala.

Maja Sadar pravi ...

V glavnem promptno (spot) valutno trgovanje ali Foreign Exchange Market - s kratico Forex, je izvzeto iz tega zakona in ni obdavčeno :)

Anonimni pravi ...

oj mene pa zanima ce lahko preko moneybokersa dvignes denar iz plus500

Maja Sadar pravi ...

Ojla, ja po pravilih lahko dvigneš denar iz plus500 z Moneybookersom, če si ga z Moneybookersom tudi položil.

Anonimni pravi ...

Pozdravljena!

Mene pa zanima kako varen je ta eToro. Ali se lahko 100% zaneseš, da si boš recimo denar, ki si ga prislužil dejansko lahko nakazal na svoj račun recimo s pomočjo paypal oziroma, da boš denar na začetku lahko naložil na eToro račun, da ne bo le ta izpuhtel v neznano.

To me namreč zanima zato, ker sem zasledil veliko negativnih odzivov ljudi, ki uporabljajo broker plus 500, ker pravijo, da si prisluženega denarja ne morejo izplačati zaradi neke napake, ki jo javi prej omenjeni program.

Torej ali lahko dejansko kdo dokaže, da si je prislužen denar izplačal?

Hvala za odgovor in lp.

Goran pravi ...

Jaz sem že eno leto pri eToru, dvakrat sem dvignil denar in je bil v petih dneh brez težav na mojem računu. Tako da ti lahko priporočam trgovanje pri eToru. Edino pohlepen ne smeš biti. Jaz sem se v začetku zagnal, ker sem skoraj v enem mescu podvojil račun, potem sem pa skoraj vse izgubil zaradi svoje pohlepnosti, ker sem mislil da bom že v enem letu lahko postal milijonar :)))

Objavite komentar